???
Математика на уровне МГУ

Показано с 1 по 6 из 6

Тема: Railroad Sid Meier

  1. #1
    пилот ШВЛИ №10 Аватар для mongol
    Регистрация
    18.11.2002
    Адрес
    Гоби
    Возраст
    56
    Сообщений
    2,928

    Railroad Sid Meier

    Для "взрослых" серьезно, я плакал
    Сид Майер монстр

  2. #2
    Зашедший Аватар для Glukus
    Регистрация
    11.09.2003
    Адрес
    Москва
    Возраст
    52
    Сообщений
    103

    Re: Railroad Sid Meier

    Патчик вот уже выпустили 1.01
    "Было бы величайшей ошибкой думать..."
    В.И. Ленин. собрание всех сочинений. т 23. стр. 45

  3. #3
    Темный Джедай.... Аватар для Hriz
    Регистрация
    03.10.2001
    Адрес
    Тюмень
    Возраст
    45
    Сообщений
    9,379

    Re: Railroad Sid Meier

    А я прочитал такую разгромную рецензию, что расхотелось покупать...
    A long time ago in a galaxy far, far away....

  4. #4
    Инструктор Аватар для Stardust
    Регистрация
    21.11.2000
    Адрес
    Novosibirsk
    Возраст
    58
    Сообщений
    3,699
    Images
    1

    Re: Railroad Sid Meier

    Поигрался...
    Более-менее напоминает первый Рейлроад Тайкун, который мне очень нравился. В отличии от следующих тайкунов. Но все-равно как-то... поупрощенне, чтоли... Не понравилась карта, слишком мелкий масштаб. Понятно, что это типа настольная игра. Но хочется настоящего ремейка первого тайкуна.
    Здесь вам - глубина, здесь другие правила... (c) А.Б.
    http://www.sukhoi.ru/forum/signaturepics/sigpic2712_4.gif

  5. #5
    пилот ШВЛИ №10 Аватар для mongol
    Регистрация
    18.11.2002
    Адрес
    Гоби
    Возраст
    56
    Сообщений
    2,928

    Re: Railroad Sid Meier

    По мне так самый раз размер карт пока все построишь уже по делам идти надо. А сев поиграть вспоминать старые дела уже не тянет, проще снова начать. Начав с нуля за два часа можно столько нагородить! Даже сейвится перестал.
    Много мелких ляпов у старины Сида
    Неаккуратненько Мейер поработал

  6. #6
    Зашедший Аватар для Glukus
    Регистрация
    11.09.2003
    Адрес
    Москва
    Возраст
    52
    Сообщений
    103

    Re: Railroad Sid Meier

    Дык патчик много ляпов правит...

    * AI - Added a negative value to investor level, to slow AI down if he's ever actually winning.
    * AI - AI no longer initiates an "Industry Auction" for an Industry the Player just won in an "Auction".
    * AI - Better AI train upgrades- only upgrade trains that have hit full load capacity at least once after the first 3 years of service. Also only upgrade when a comparison of max speeds, given the prior loadouts, proves the upgrade is actually faster.
    * AI - Edited timing differences in difficulty XML
    * AI - Fix for AI failing to initiate industry auctions.
    * AI - Fix for AI failing to set a route in first minute of game.
    * AI - Fixed AI bug where all its internal values for each good were mixed up, causing passengers to be valued at the price of automobiles, hence passengers were almost exclusively delivered.
    * AI - Increased maximum AI auction bidding limits.
    * AI - Less idling on Tycoon difficulty.
    * AI - Track/train costs constant for all difficulty levels
    * AI - Train's consist from a bought out AI will no longer have more than 8 cars on the routing screen.
    * AI - Refresh mission status after each train added (ensures early delivery missions get added)
    * Art - Correcting naming convention for Class 40 Diesel.
    * Art - Fix for missing build-up animations.
    * Art - Fixed rotating truck problem on ES1 and Crocodile locomotives.
    * Art - fixed sorting transparency issue with Goods Car v1.
    * Art - Fixes for the Iron Duke and Consolidation.
    * Crash - Deleting both routes to a train will no longer crash the game when the train comes back.
    * Crash - Deleting the section of track right before the train will no longer crash the game.
    * Crash - Double left-clicking on an "Industry Buy" button no longer causes the game to crash to desktop.
    * Crash - Fix crash when trying to hide auction that hasn't been created yet when going into routing screen.
    * Crash - Fixed restart crash.
    * Crash - If user changes the route to a depot the train is just passing the game will no longer crash.
    * Crash - Laying a rapid amount of track will no longer cause the game to crash when trying to quit.
    * Crash - Long track is broken up into smaller tracks to address the "long track crash".
    * Crash - Overlapping a track junction no longer causes a crash to desktop upon quitting to main menu or laying a parallel track off a piece of track.
    * Crash - stopped a problem with improper links.
    * Crash - The game no longer crashes after deleting a certain segment of track from the attached save game.
    * Crash - The game no longer crashes when the user builds track from the Southeast tip of the map to the Southwest tip of the map.
    * Crash - The game will no longer crash if the player blocks AI's train track at the beginning of the game.
    * Crash - The liquidate and merge overlay is no longer transferable to other parts of the game.
    * Crash - User can no longer crash game by holding down the increase/decrease elevation keys.
    * Crash - When bought out, don't try to update the main game interface if the main game interface does not exist.
    * Crash - When deleting a track, there is no reason to reroute a train that is using that track if the train has already passed that track and will not cross it in the future.
    * Crash - When Host or Client is bought out when on the "Train Upgrade" screen they'll no longer crash.
    "Было бы величайшей ошибкой думать..."
    В.И. Ленин. собрание всех сочинений. т 23. стр. 45

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •