???
Математика на уровне МГУ

Страница 1 из 5 12345 КрайняяКрайняя
Показано с 1 по 25 из 118

Тема: KURLAND

Комбинированный просмотр

Предыдущее сообщение Предыдущее сообщение   Следующее сообщение Следующее сообщение
  1. #1

    KURLAND



    Features:

    - Autumn and Winter maps
    - New ground textures
    - Winter map with "just snowed" look - dark forests, cleared (summer) runways etc.
    - Wide range of new bases from huge grass runways with extensive dispersals to single cleared strips for emergency or resupply use to tiny little dirt track strips for Po-2/Fi-156.
    - Very realistic - all actual bases included with unique features at each. Every lighthouse and railway line in correct position.

    WiP - very detailed campaign system (at least 8 "chapters") with correct player aircraft flying from the correct bases etc.

    As to "when?" - the maps will go to Maddox Games for inclusion this weekend but they need to be integrated into the game engine. The maps (incl. Murmansk) will be released for free.

  2. #2

    Ответ: KURLAND

    замечательные новости!

    спасибо!
    drive like lightning, crash like thunder

  3. #3

    Ответ: KURLAND

    Цитата Сообщение от Ian Boys


    Features:

    - Autumn and Winter maps
    - New ground textures
    - Winter map with "just snowed" look - dark forests, cleared (summer) runways etc.
    - Wide range of new bases from huge grass runways with extensive dispersals to single cleared strips for emergency or resupply use to tiny little dirt track strips for Po-2/Fi-156.
    - Very realistic - all actual bases included with unique features at each. Every lighthouse and railway line in correct position.

    WiP - very detailed campaign system (at least 8 "chapters") with correct player aircraft flying from the correct bases etc.

    As to "when?" - the maps will go to Maddox Games for inclusion this weekend but they need to be integrated into the game engine. The maps (incl. Murmansk) will be released for free.
    So it is really great and good news. OK, now we are waiting for...
    Life is simple. Sleep. Eat. FLY !!!

  4. #4
    Зашедший
    Регистрация
    12.10.2003
    Адрес
    Severomorsk
    Возраст
    60
    Сообщений
    24

    Thumbs up Ответ: KURLAND

    Неужели Мурмаская карта будет ?
    23AG_Sturman

  5. #5
    заСЛАнец Аватар для Вован
    Регистрация
    17.09.2003
    Адрес
    Кемерово
    Возраст
    45
    Сообщений
    870

    Ответ: KURLAND

    Наконец-то Мурманск!!! Ура!!!

    What about some pic preview of new maps?
    Крайний раз редактировалось Вован; 03.12.2004 в 15:09.
    -

  6. #6
    политрук Аватар для Yurio_UV
    Регистрация
    01.04.2004
    Адрес
    Russian Federation
    Возраст
    46
    Сообщений
    167

    Ответ: KURLAND

    Цитата Сообщение от Ian Boys
    but they need to be integrated into the game engine.
    Эта фраза настораживает больше всего (
    вспоминая кокпиты Ju-88, Пе-2 etc

    Пессимист - это хорошо информированный оптимист.

    To Ian Boys: BTW thx a lot for good news. We hope to see the KURLAND in the Game soon.
    Крайний раз редактировалось Yurio_UV; 03.12.2004 в 14:59.
    =E95=UV
    95ishap.ru

  7. #7
    Старший инструктор Аватар для deSAD
    Регистрация
    24.04.2002
    Адрес
    Киев, Украина
    Сообщений
    4,291

    Ответ: KURLAND

    Цитата Сообщение от Ian Boys
    ... The maps (incl. Murmansk) will be released for free.
    А это как, цикаво? В том смысле, что просто в очередной патч их вложат?

    There are only two types of aircraft - fighters and targets


  8. #8
    заСЛАнец Аватар для Вован
    Регистрация
    17.09.2003
    Адрес
    Кемерово
    Возраст
    45
    Сообщений
    870

    Ответ: KURLAND

    Цитата Сообщение от deSAD
    А это как, цикаво? В том смысле, что просто в очередной патч их вложат?
    Я так понял, что аддон "Курляндия" будет платный, а карты из него спецовым бесплатным патчем получить можно будет. Учитывя Нормандию и Ардены, уже сделанные Яном, карты будут дюже томозные ИМХО...

    Но вообщем если 1С или кто либо еще издаст в России этот аддон, то я его куплю!
    -

  9. #9
    Старший инструктор Аватар для deSAD
    Регистрация
    24.04.2002
    Адрес
    Киев, Украина
    Сообщений
    4,291

    Ответ: KURLAND

    2 Ian Boys
    А что это за адд-он, о котором Вован говорит ...
    Цитата Сообщение от Вован
    Я так понял, что аддон "Курляндия" будет платный, а карты из него спецовым бесплатным патчем получить можно будет.
    :confused: Я так понял, что речь идет только лишь о картах ... или все же - адд-он?

    Да, еще одно ... можно ли узнать поподробней о том, о чем упомянутый друг (csthor т. е.) пишет на сайте ... Я вот о чем:

    I have created this site in order to provide Maddox Games with enough background data for a really historical campaign in their upcoming "Battle of Britain" Air Combat Simulation. Since I only have enough material and knowledge about the Luftwaffe I have decided to solely concentrate on the german part.

    Что это за "really historical campaign"?
    Крайний раз редактировалось deSAD; 03.12.2004 в 18:18.

    There are only two types of aircraft - fighters and targets


  10. #10

    Ответ: KURLAND

    Normandy and Ardennes weren't my maps - Ilya S. made them. I only made Murmansk and Kurland.

    As for pessimism re integration, really there is no need. Murmansk was already integrated into FB with no problems, it just needs to be redone for PF. There is no reason why this should present any difficulties at all. Kurland has one bug that I cannot solve but even if MG cannot solve it either, it should not affect the game at all (it is a visual bug only).

    So we can be optimistic.

    (Sorry for writing in English - I read Russian no problem, but have no Russian keyboard).

  11. #11
    политрук Аватар для Yurio_UV
    Регистрация
    01.04.2004
    Адрес
    Russian Federation
    Возраст
    46
    Сообщений
    167

    Ответ: KURLAND

    Цитата Сообщение от Ian Boys
    Normandy and Ardennes weren't my maps - Ilya S. made them. I only made Murmansk and Kurland.

    As for pessimism re integration, really there is no need. Murmansk was already integrated into FB with no problems, it just needs to be redone for PF. There is no reason why this should present any difficulties at all. Kurland has one bug that I cannot solve but even if MG cannot solve it either, it should not affect the game at all (it is a visual bug only).

    So we can be optimistic.

    (Sorry for writing in English - I read Russian no problem, but have no Russian keyboard).
    Ну тогда большое человеческое спасибо за работу!!! И удачи в следующих проектах Ждем аддон с картами.
    =E95=UV
    95ishap.ru

  12. #12
    заСЛАнец Аватар для Вован
    Регистрация
    17.09.2003
    Адрес
    Кемерово
    Возраст
    45
    Сообщений
    870

    Ответ: KURLAND

    Цитата Сообщение от Ian Boys
    Normandy and Ardennes weren't my maps - Ilya S. made them. I only made Murmansk and Kurland.
    Прошу прощения Ян Для меня, человека из Сибири, что вы, что Илья довольно далеко. Попутал малость.

    Подкиньте пжалуйста скринов с мурманской карты. Петсамо/Печенга в ней есть?
    -

  13. #13

    Ответ: KURLAND

    Est' konechno. I Kirkenes, Monchegorsk, Olenja, Ivalo - karta ogromnaya.

  14. #14
    Офицер Форума Аватар для Alexander =SF=Krogoth
    Регистрация
    24.03.2002
    Адрес
    C-Петербург
    Возраст
    53
    Сообщений
    1,672

    Ответ: KURLAND

    Цитата Сообщение от Ian Boys
    Est' konechno. I Kirkenes, Monchegorsk, Olenja, Ivalo - karta ogromnaya.
    Колоссальное спасибо!!! Эх, жаль "Свордфиша" мы, судя по всему, так и не увидим. Хотя-бы "хуря" палубного дали-бы чтоли...
    У летчиков наших такая порука,
    Такое заветное правило есть:
    Врага уничтожить-большая заслуга,
    Но друга спасти-это высшая честь. /А.Твардовский/

  15. #15
    заСЛАнец Аватар для Вован
    Регистрация
    17.09.2003
    Адрес
    Кемерово
    Возраст
    45
    Сообщений
    870

    Ответ: KURLAND

    Цитата Сообщение от Ian Boys
    Est' konechno. I Kirkenes, Monchegorsk, Olenja, Ivalo - karta ogromnaya.
    Классно!!!
    Тады следущие вопросы:
    Сколько оперативки она откушивает?
    С какой картой из имеющихся её можно сравнить по размерам/скорости?
    Она имеет летний и зимний варианты, или только один?
    Собирается ли Старшой делать для неё дин. кампания по типу Ленинградской? Типа "Мурманск41-44" + "Курляндия"?

    Те же вопросы и по Курляндии.

    З.Ы. Есть ли какие-нибудь новости из MG? Как продвигается интегрирование карты в игру?
    Крайний раз редактировалось Вован; 06.12.2004 в 13:01.
    -

  16. #16

    Ответ: KURLAND

    Цитата Сообщение от Вован
    Классно!!!
    Тады следущие вопросы:
    Сколько оперативки она откушивает?
    С какой картой из имеющихся её можно сравнить по размерам/скорости?
    Она имеет летний и зимний варианты, или только один?
    Собирается ли Старшой делать для неё дин. кампания по типу Ленинградской? Типа "Мурманск41-44" + "Курляндия"?

    Те же вопросы и по Курляндии.

    З.Ы. Есть ли какие-нибудь новости из MG? Как продвигается интегрирование карты в игру?
    Murmansk:

    * RAM/Resources - very few except over Murmansk city itself
    * Size - about the size of the Leningrad map, HOWEVER it runs much much quicker, maybe like Stalingrad map, because relatively few objects. After all there are just a few towns, a few bases and some logging camps for people who told jokes about the Vozhd.
    * Season - there is just one map, but it is a blend of wuinter and summer technology - the sea is water but the rivers are ice. The trees are white on top, green underneath. There are new tundra textures. There is one compromise though - the skins are default summer, because otherwise the water behaves like ice, not water. It is a link in the code.
    * DGen - yes, but it is a much more advanced version. You can set starting bases, there is a torpedo bomber campaign for the Germans, a recon pilot campaign for Red etc. It is Dgen but v advanced.


    Kurland:

    *Ram/Resources - hard to say at he moment. It has 494,000 objects, which is a lot. However I have played missions with 20+ a/c no problem and that is on an unoptimised version of the map.
    * Size - large (like Balaton?). Speed, not sure yet but seems good.
    * Seasons - 2, Summer and Winter. However the summer map is really autumn with a slightly brown ground texture, not green. Also fields are brown earth, not yellow wheat. The winter map is v light snowfall - you can clearly see the outlines of the fields under the snow. Also the objects and forests are still the summer variant. It gives a better picture, more like a German winter than a Siberian one. Also uses summer airbase textures, v visible, like cleared of snow.
    * DGen - yes, will be very nice. We are making it now with German military historians - we will probably have NINE sub-campaigns with very accurate front line movement, accurate starting bases for all player aircraft etc.

  17. #17

    Ответ: KURLAND

    Цитата Сообщение от Ian Boys
    ..
    Kurland:

    *Ram/Resources - hard to say at he moment. It has 494,000 objects, which is a lot. However I have played missions with 20+ a/c no problem and that is on an unoptimised version of the map.
    494,000 обьектов - т.е. ОМ скажет скорее всего что карту нельзы ставить online?? ибо dd_сервер сыпится на картах с очень большим количеством обьектов - например Берлин каждай вторая миссия без перегрузки сервера приводи в "Java out of memory".

    There is no God other than Winnie the Pooh and Karlsson is his prophet

  18. #18

    Ответ: KURLAND

    Цитата Сообщение от Вован
    З.Ы. Есть ли какие-нибудь новости из MG? Как продвигается интегрирование карты в игру?
    Est'. Ya uzhe poluchil email ot MG, oni nachali rabotu.

  19. #19

    Ответ: KURLAND

    1) вопрос а карту для печати можно уже увидить?

    2) arcor.de - ты в германии??
    There is no God other than Winnie the Pooh and Karlsson is his prophet

  20. #20

    Ответ: KURLAND

    1) The map (2d map used in FMB and in-flight navigation) needs to be done by MG so I don't have it yet. Because MG do it, it ensures that all of them have the same style.

    2) No, I'm in England - a friend (CSThor) hosted the image for me on his server in Germany.

  21. #21

    Ответ: KURLAND

    Цитата Сообщение от Ian Boys


    Features:

    - Autumn and Winter maps
    - New ground textures
    - Winter map with "just snowed" look - dark forests, cleared (summer) runways etc.
    - Wide range of new bases from huge grass runways with extensive dispersals to single cleared strips for emergency or resupply use to tiny little dirt track strips for Po-2/Fi-156.
    - Very realistic - all actual bases included with unique features at each. Every lighthouse and railway line in correct position.

    WiP - very detailed campaign system (at least 8 "chapters") with correct player aircraft flying from the correct bases etc.

    As to "when?" - the maps will go to Maddox Games for inclusion this weekend but they need to be integrated into the game engine. The maps (incl. Murmansk) will be released for free.

    А самолеты новые будут?

  22. #22

    Ответ: KURLAND

    I would LOVE to see the Po-2 - in fact this map has several airstrips (podskoki) designed especially for the Po-2. But who is building it? Will it ever be finished??

  23. #23
    тракторист
    Регистрация
    16.11.2003
    Возраст
    46
    Сообщений
    1,595

    Ответ: KURLAND

    Thank you, thank you, thank you, Ian!
    That's really great news!
    (my apologies for not seeing this thread and accidentally posting another one-i was just too happy to read the announcement on the simhq )
    "Шрёдингер мертв!", — сказал кот.

  24. #24

    Ответ: KURLAND

    =LAF= В ВОСТОРГЕ!!!!!
    Теперь мы будем наконец-то воевать над своей землёй =)

  25. #25

    Ответ: KURLAND

    Yepp!!

Страница 1 из 5 12345 КрайняяКрайняя

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •