???
Математика на уровне МГУ

Показано с 1 по 25 из 3240

Тема: Моды для Silent Hunter V(обсуждение и поиск)

Древовидный режим

Предыдущее сообщение Предыдущее сообщение   Следующее сообщение Следующее сообщение
  1. #6
    Пилот Аватар для chief07
    Регистрация
    18.03.2010
    Адрес
    58° 36' N 49° 39' E
    Возраст
    61
    Сообщений
    502

    Re: Моды для Silent Hunter V(обсуждение и поиск)

    Цитата Сообщение от =Corvus= Посмотреть сообщение
    Камрады что нового в новой версии ОН II выложенной в теме модов http://www.sukhoi.ru/forum/showthrea...=1#post1731176 в нём добавленны новые корабли ?
    Скрытый текст:

    Update 15/11/11 v1.5
    OHII v1.5
    Fixed errors in mission CFG (click click)
    Added Uekel fix to frozen flags
    Changed scapa mission start date and fixed BB game entry date
    Added map marker to HappyTimes SS mission
    Fixed errors in base where TDWs validator would show errors for PTElco and Mine_Chain
    Added Rongel fix - graphical update that fixes graphical bugs, All ships now use 1024 x 1024 textures, black textured ghost ship, a crash in museum with one Z-ship and few other small tweaks.
    Fixed Rommel supplies and OP in campiagn Battle of Med
    Added cerberus wonderful ship mod - Thanks Cerberus
    Added the OHII campaign radio messages
    Fixed Arctic convoy campaign victory conditions
    Fixed Op Drumbeat Blitz mission
    Fixed The Final Year objectives
    Fixed airbase layer in the Med campaigns
    Fixed campaign Battle of Med where there was a chance that convoys/traffic would get stuck and backlog - resulting in new ships spawning but none leaving (causes ctd after time (100+ ships))
    Added Rongels new ship fixes - mostly dealing with ships draft values, removed the occasional bug where ships are half submerged in harbours. There is also included TDW's shader that gives caustics to both sides of the imported ships.
    Fixed Scapa Flow in the Coastal Waters campaign - removed spawn nodes and added direct spawn ships by date. Adjusted spawn area and fixed paths for DDs to match.
    Added new option for higher tonnage objectives in each campaign

    Нет новых кораблей, пофиксены некоторые кампании и скорректированы цифры тоннажа для каждой кампании...
    Крайний раз редактировалось chief07; 16.11.2011 в 21:45.
    QuadCore Intel Core i5-2400 3.1@3.8 GHz/Gigabyte Z68P-DS3/Kingston HyperX (4x4 gb DDR3-1600@2133)/GForce GTX460/ViewSonic 27''/SSD Plextor M5PRO 128Gb/MS Windows Datacenter 2012/Lynx AES16e/Cooler Master Cosmos II/NAD M51/FOCAL SOLO 6BE...etc

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •