Кто-нибудь в курсе чево там c Fighters Project 1 ?
Помнится дема или бета выходила, потом патч был, полная версия вышла или нет? Честно говоря за новостями по разработке не следил , поэтому не в курсе.
Кто-нибудь в курсе чево там c Fighters Project 1 ?
Помнится дема или бета выходила, потом патч был, полная версия вышла или нет? Честно говоря за новостями по разработке не следил , поэтому не в курсе.
дорогой ты наш Ан-2 - работяга, кукурузник....
Вышел...
Тут вот большой тред по нему:
http://www.sukhoi.ru/forum/showthrea...threadid=10308
Здесь вам - глубина, здесь другие правила... (c) А.Б.
Да вполне живой он... Люди вовсю клепают самолеты, карты, эффекты, вооружение. Вот только 2-й патч все ждут очень, но про него пока ничего конкретного не слышно. Кстати, совсем недавно выпустили A-7B Corsair II с кокпитом. Скоро обещают A-7D с работающим HUD.
Ho, ho, ho, ho, ho! Let's see who's been naughty, and who's been naughty.
Где-то прочитал, что во втором патче ничего особенного с исправлением ФМ не будет. Не знаю верить этому или нет? Как говорится: "а нафига ж тогда....." Народ ругается, что разработчики не дали им нормальных инструментов для работы с ФМ.
Ну там кроме ФМ багов и обещаных, но еще нереализованных фич полно (даже в мануале некотрые есть). Разработчики решили забить на обстругивание ФМ крафтов, поскольку, как они говорят, сами пользователи это могут делать и зачастую лучше разработчиков, у которых и без того времени нету...
ЗЫ: А недовольны люди тем, что пока более-менее окончательного патча не будет, ковыряться с ФМ не имеет смысла. А то будешь ковыряться твикать ФМ, а выйдет патч, изменится движок игры, и все плоды трудов можно будет отправить в сортир. Какие уж там инструменты нужны - не знаю... Все в обычных текстовых файлах. Раззи что описание всех параметров...
Крайний раз редактировалось Freddie; 13.11.2003 в 18:57.
Ho, ho, ho, ho, ho! Let's see who's been naughty, and who's been naughty.
Ждём патча. Я на их страничку каждый день заглядываю. Что-то долго они его тестируют. Толи что-то не срастается, толи масштабный патч будет.....
Жаль если бросят эту игру. Мне она очень симпатична. Я надеялся что после N-количества патчей будет очень даже шикарный продукт. Все задатки имеются.
www.23ag.ru
Сегодня или завтра должны выложить новенький Су-17 с кокпитом. Его домашняя страница тут http://www.max-gs.com/adave
Ho, ho, ho, ho, ho! Let's see who's been naughty, and who's been naughty.
Зарелизили Су-17М. Кроме сслыок ниже есть також в библиотеке на www.avsim.com
Слово от разработчиков:
"Package weighs in at 9.3MB's
Features:
* Swing-wing animations
* Realistic Su-17 cockpit
* 3 skinsets (European camoflage, Desert camoflage, bare metal)
* Pilot handbook
* Custom ordinance loadouts
The download links:
http://www.wpnssgt.com/downloads/aircraft/Su-17.zip
http://www.biohazcentral.com/download.php?view.99
http://www.max-gs.com/adave/su-17.zip
Thanks to Jeff, Deuces and WPNSSGT for hosting.
The readme:
***********************************
Su-17M Fitter-C for
Strike Fighters : Project 1
***********************************
build 21-12-2003
Models : David
Textures : Sal
Flight model : Column5
***********************************
Installation
***********************************
To install the Su-17M Fitter-C simply unzip the "Su-17" folder and place it in your "Strikefighters\Objects\Aircraft" directory.
Then simply run strike fighters selecting Single Mission and picking the "Su-17M Fitter-C" from the list of flyable aircraft.
***********************************
Su-17M Fitter-C introduction & History
***********************************
The Su-17 Fitter with its variable sweep wings was developed from the fixed-wing Su-7B. The first public demonstration of it was made in 1969. It was in production for a long time (1970-1990) and many modifications were built. Some of the modifications were Su-17M, Su-17M2, Su-17M3, and the Su-17M4 (low-altitude subsonic bomber), Su-17UM (trainer). It was designed as a fighter-bomber, but it was used mostly as a bomber. The Su-17 remains an effective aircraft with capable avionics and impressive armament. Export versions of this aircraft are designated Su-20 and Su-22. The export versions can be distinguished by a deeper dorsal spine.
The wings are mid- to low-mounted (wings are mounted below the center), variable, swept-back, and tapered with blunt tips. There are wide wing roots. There is one turbojet engine in the fuselage and a circular air intake in the nose. There is a large, single exhaust. The fuselage is long and tubular with a blunt nose and rear section. It has a large bubble canopy. There is a prominent dorsal spine on top of the body from the cockpit to the tail fin. The tail is swept-back and has a tapered fin with a square tip. The flats are mid- to low-mounted on the fuselage and swept-back and tapered.
***********************************
Known Issues
***********************************
* No shadow file - Not worth the effort as few people use shadows
* FPS w/old hardware - Uses more texture memory and polys than the standard cockpits (see: "Perfomance troubleshooting")
***********************************
Performance troubleshooting
***********************************
The Su-17M Fitter-C cockpit simulated in this package contains a larger viewable area than the stock cockpits in Strike Fighters : Project 1. The floor, rudder pedals, side consoles (forward areas atleast) and canopy frame can all be viewed, therefore it is inevitable that the model should require a larger number of polygons and more texture memory in-order to maintain the detail level throughout. The frame-rate decrease depends entirely on the hardware you are running SFP1 on. This Su-17M Fitter-C addon has been tested on a wide range of machines ranging from a P3 850 with a GF2MX right upto a P4 3Ghz with a Radeon 9700. From testing I can conclude the following will help you if you are experiencing frame rate problems:
# Run in 16bits per pixel mode. Not pretty I know, but I personally get double the frame rates than 32bit on my GF2MX
# Set cockpit texture detail to medium - or - Open each bitmap in the \cockpit folder and set it to 50% width and height then save.
# Turn off cockpit mirrors
# Turn off cockpit reflections (makes little to no difference on my setup)
Overall the frame rate with the Su-17M Fitter-C should only be a 'little' less than the stock aircraft. On my system (GF2MX) 32bit is the killer, with this 16 bit turned on I can fly happily with the mirrors and reflections turned on.
On a side note, if there is any demand a "high res upgrade pack" could be assembled containing higher resolution cockpit textures and possibly more of the side panel modelled.
***********************************
Aircraft Files
***********************************
Authored by David:
Su-17.LOD
Su-17.ini
Su-17_COCKPIT.INI
SU-17_LOADOUT.INI
Authored by Sal:
su-17_bits.bmp
su-17_fuse.bmp
su-17_nose.bmp
su-17_tail.bmp
su-17_wing_left.bmp
su-17_wing_right.bmp
Polish skin painted by me on Sals templates.
Authored by Column5/David/Charles/Sal, but mostly Column5 :
Su-17_DATA.ini
Authored by Thirdwire:
_holes.tga
_shredded.tga
***********************************
Cockpit Files
***********************************
Authored by David:
Su-17_cockpit.LOD
floor.bmp
panels.bmp
Su-17_sight.tga
cockpit_canopy.tga
Authored by Sal:
ADI_strip.bmp
canopy_frame.bmp
cockpit_canopy.bmp
cockpit_dash.bmp
panels.bmp
sight_box.bmp
Su-17_forward_frame.bmp
Su-17_frame.bmp
Su-17_gua1.tga
Su-17_gua2.tga
Su-17_gua3.tga
Su-17_gua4.tga
Su-17_gua5.tga
Su-17_mirror.BMP
weapon_light.bmp
***********************************
Manual Files
***********************************
All authored by David except foreword by Andy Bush
***********************************
Thanks to
***********************************
TK
DanW
Monty
Crab_02
Wolf257
Gecko6
USAFMTL
Volks
Deuces"
Ho, ho, ho, ho, ho! Let's see who's been naughty, and who's been naughty.
да... Су-17 - маст хэв , как говорят у них
... и так бывает...