Customer Service has been receiving a large number of false claims of skill loss due to the roll back and respec errors. Because of this, our responses to your tickets may take longer than expected. Customers who are filing fraudulent tickets asking for skills they never had, will be subject to disciplinary action on their account. If you have a ticket in the system at this time that is fraudulent, you can remove it now without any action taken against you. Thank you for your cooperation.

Служба поддержки получает много фальшивых требований вернуть потерянные во время отката и респека скиллы. Из-за этого наши ответы на ваши запросы могут занять больше времени, чем ожидается. Пользователи, заполнившие поддельный запрос с требованием скиллов, которых у них никогда не было, будут подвергнуты дисциплинарному взысканию. Если у вас сейчас есть запрос, являющийся поддельным, вы можете его отменить без последствий. Спасибо за сотрудничество. (Последняя фраза напомнила мне фильм "Робокоп").