а есть что нибудь по этому поводу по подробнее почитать?
С уважением!![]()
а есть что нибудь по этому поводу по подробнее почитать?
С уважением!![]()
WWII Battle Tanks: T-34 vs. Tiger.
FOR IMMEDIATE RELEASE: IDDK ( www.games.iddk.ru ) and G5 Software ( www.g5software.com ) announce a new tank simulation to be set during the Second World War.
“WWII Battle Tanks: T-34 vs. Tiger” tells the story of the great triumph of the Soviet Army during the summer campaign of 1944. The Soviet Army had won the battle near Kursk, and since that day, German tank forces were retreating. “Operation Bagration” in 1944 was one of the most significant Russian campaigns during the struggle of Soviet and German tanks in Belorussia.
The player will be able to experience “Operation Bagration” in two playable campaigns – a Russian campaign and a German campaign, where he can take control over the Russian T-34 or, respectively, the German Tiger.
The player will be fighting in realistic locations, modeled after the Belorussian landscape of the early 20th century, recreated from hundreds of reference photos and maps. Additionally, the game will feature a realistic combat environment, including infantry, cars, armored personnel-carriers, motorcycles, artillery, aircraft.
The most detailed technical documents available were used to model realistic physics and tank behavior. To model realistic tank movements, the propulsion systems, transmissions and gear-ratios, tank masses, friction and suspensions were taken into consideration. For a realistic gunnery model, the mass of the shell, gravity, and the initial speed of the various ammunition types, as well as the various gunner's sights available, were taken into consideration.
Realistic effects, such as explosions, smoke, destruction of vehicles and buildings are modeled. Tanks (and other objects) can be shot or rammed, displaying different levels of damage. The player can observe the battlefield from both realistically modeled 3D or virtual stations, as well as from third person views and various camera angles.
The latest 3D engine technology allows for stunning graphics effects, such as dynamic shadows, self shading, bump mapping, specular maps, glow and bloom effects. New technologies used make it possible to stretch the map-size to over 40 square kilometers and set up thousands of trees of the highest level of detail.
Key features:
• Storyline based on the Soviet Army “Bagration” operation in Belorussia in 1944;
• Large scale of available missions;
• Realistic handling and physics;
• Realistic locations depicting Belorussian landscape of the early 20th century;
• Detailed animation of weapons, vehicles and infantry
• Realistic combat environments of that time period, including infantry, cars, armored cars, motorcycles, artillery, aircraft, armored troop-carriers;
• Playable, detailed 3D crew stations for commander, driver and gunner;
• Non-Linear Mission Structure;
• Various external Views;
• Realistic effects: explosions, smoke, destroyable units;
• Both Internet and LAN Multiplayer Options;
“WWII Battle Tanks: T-34 vs. Tiger” is scheduled for release in Q1 of 2007 in Russia.
------------------------------
Screens from prototype version
------------------------------
------------------------------
Screens from prototype version
------------------------------
------------------------------
Screens from prototype version
------------------------------
------------------------------
Screens from prototype version
------------------------------
------------------------------
Screens from prototype version
------------------------------
------------------------------
Screens from prototype version
------------------------------
------------------------------
Video from prototype version
------------------------------
1. Driver's station
1.1 Driver's station hatch
http://www.simhq.com/simhq3/sims/boa...;f=11;t=000606
"Свой среди чужих, чужой среди своих."
качество у видео как украли![]()
интересно..а почему Инфа тока на буржуйском?....а нашей странички как таковой нет.... интересно было почитать.... а это не теже кто Балканы в огне смастерил делают?
Нет, не они.Сообщение от Sita
Исторический консультант средней квалификации способен насмерть задолбать небольшую команду разработчиков
Интересно, а окапываться танки в игре смогут (становится в капониры, поправьте, если ошибся)?
Если да, то 34 придут полные дудки-))).
А вообще, думаю, будет интересно. Тигра оччч. страшная вещь...
-Доктор, избавте меня от комплексов!
-А у вас какие?..
-Зенитно-ракетные...
Интересные картинки!Уже охота на Тигре наконец-то поездить!!!
![]()
A long time ago in a galaxy far, far away....
А мне жаль, что там нет возможности начать воевать прямо с Польши за немцев, а за советы например с Финской. Хотелось бы чего-то более глобального. Судя по скринам, «атмосфера» пока так себе: уничтоженный Опель, на двух скринах выглядят одинаково, а пехотинцы стоят «как один». Кустарник, через который проехал Т-34 не пострадал, зато след от гусениц на земле остался суперчёткий. Может, всё это ещё будет правиться. Почему-то хочется, что бы анимация у пехоты была как в «Флэшпойнт»
С Уважением
оставь надежду ...Сообщение от SimFreak
остановиться мне-бы...
но я всю ночь летал
Это почему же?Сообщение от mr_tank
Проект ведет Борис Юлин, спец в своем деле. Да и выглядит игра так, что остальные нервно курят в сторонке.
Исторический консультант средней квалификации способен насмерть задолбать небольшую команду разработчиков
ага, на ударной силе работали камовские спецы. А также на ум Т-72 приходит.Сообщение от Taranov
остановиться мне-бы...
но я всю ночь летал
Если у человека нет опыта в игровой индустрии, будь он хоть главным конструктором, получится аркада. Многое зависит от взаимодействия разработчиков и консультанта, а также от опыта самого консультанта. А Юлину этого опыта не занимать.Сообщение от mr_tank
Исторический консультант средней квалификации способен насмерть задолбать небольшую команду разработчиков
В жизни всё не так как на самом деле. ИМХО сложнее все. Там много чего от много чего зависит...Сообщение от Taranov
![]()