???
Математика на уровне МГУ

Показано с 1 по 25 из 4314

Тема: Моды Silent Hunter 3. Обсуждение и поиск.(новая тема)

Комбинированный просмотр

Предыдущее сообщение Предыдущее сообщение   Следующее сообщение Следующее сообщение
  1. #1

    Re: Моды Silent Hunter 3. Обсуждение и поиск.(новая тема)

    Цитата Сообщение от coba_83 Посмотреть сообщение
    А что ещё там новенького, кроме графики?
    Взято из мануала. Переводить нет особого желания, думаю и так понятно будет:
    New GWX Options
    • Added option to use aircraft skins specific to the Mediterranean theater
    • Added option to open the hatch between the Control Room and the Engine
    • Added more messages to the Fix Francais pour GWX.
    Individual Ships and Aircraft
    • Added Focke-Achgelis Fa 223 Drache (?Dragon?) helicopter
    • Added a lighted Fishing Ketch
    • Added animated sails for all sailing vessels
    Environment Improvements
    • Incorporated Real Weather Fix Mod by ?Stiebler? and ?Sub Type Zero?
    • Added the Laboe Naval Memorial (Laboe Marine-Ehrenmal) by ?Rowi58?
    Graphics Improvements
    • Improved moon images (from actual photos of the moon in different phases)
    • Corrections to small merchants
    • Updated torpedo graphics
    • More improvements to smoke
    • The sky and sea in the Mediterranean are now the same color as they are in the Atlantic Ocean.
    • Reduced the frequency of oil fires in the Enhanced Damage mod
    • Improved S.M. 79 ?Sparviero? skin
    • Updated U-boat upgrades chart
    • Minimal lectric torpedo wakes and bigger steam torpedo wakes, by ?Albrecht von Hesse?
    Sound Improvements
    • The sound of torpedo doors opening is now that of the opening of real torpedo doors
    The Grey Wolves Expansion V2.1 22
    Bug fixes

    • Fixed PCTrawler self-destruction by depth charge and a resulting CTD error
    • Improved the damage model for depth charge racks
    • Reduced the rate of descent for Mk 6 ?ashcan? depth charges to historical values
    • Corrected the location of the anchor on the Type IID U-boat
    • Fixed the maximum elevation of the German 37mm flak
    • Fixed errors in ?Caribbean Convoy? and ?Bismarck Breakout? multiplayer missions
    • Updated German-language single player missions
    • Removed the black triangle artifacts that appeared near the horizon
    • Fixed numerous .sil files
    • Increased rate of fire for 3.7cm SK /C30 (the really slow 37mm flak gun)
    • Fixed draft of A&B-class destroyers
    • Updated the alternative flotillas menus to match new menus in GWX V2.0
    • Fixed some reflection issues with Type VIIC U-boat conning towers
    • Added fixes for the British Auxiliary Cruiser and the ASW Trawler
    • Removed bearing indicator from binocular view
    • Fixes to Norfolk and Devonshire-class heavy cruisers, Vosper, and RAF high speed launch
    • Updated AI sub damage models, configuration, and other fixes
    • Updated museum air texts
    • Fixed bomb loadout of heavy bombers
    • Corrected masthead heights and museum text for all units that needed it
    • Various small and sundry fixes and corrections
    The Grey Wolves Expansion V2.1 23
    Campaign fixes

    • The campaign now begins in August 1939 so that players will have enough time to reach their patrol areas before war begins.
    • Adjusted air cover in the Bay of Biscay
    • Completely removed all renown awards for reaching an assigned area and patrolling it for 24 hours
    • New ports and traffic added at
    • Blyth, Harwich, and Rosyth in the UK
    • Kemi, Finland; with more local traffic between Kemi/Oulu and Helsinki
    • Oranienbaum and Kronstadt, Soviet Union
    • The ?Lerwick Submarine Base? is now just ?Lerwick?
    • More barricade ships added to some ports as the war continues
    • The Hipper is now in its historical locations in 1942-45: Kiel, Pillau, and Gotenhafen
    • Added the German evacuation of Pomerania in April 1945 (the Wilhelm Gustloff, Steuben, Goya, and Admiral Hipper depart Gotenhafen for Kiel)
    • Added movement of the Finnish 11th Infantry Regiment
    • Eliminated any BdU radio reports of
    • US and Canadian local shipping
    • German naval and shipping movement in the Baltic
    • Any single or two-ship groups starting in late 1943
    • All inshore convoys now have merchant ships as the lead unit so they are not reported as task forces
    • Added new units to the campaigns
    • Radio traffic
    • Deleted reports of German U-boats being sunk
    • Added notification when German destroyers are laying mines off the coast of Britain
    • Adjusted report times for Operation Weserubung, and for historical British task forces

    Я не исключаю возможности запуска старого сейва с базы, но при всех изменениях, вносимых модом, я бы не стал рисковать. К тому же сами разработчики настоятельно советуют начать все с нуля. В общем выбор за Вами.

  2. #2
    Зашедший Аватар для Doc_Dan
    Регистрация
    29.12.2007
    Адрес
    Закарпатье, Украина
    Возраст
    39
    Сообщений
    89

    Re: Моды Silent Hunter 3. Обсуждение и поиск.(новая тема)

    Цитата Сообщение от LMD Посмотреть сообщение
    Я не исключаю возможности запуска старого сейва с базы, но при всех изменениях, вносимых модом, я бы не стал рисковать. К тому же сами разработчики настоятельно советуют начать все с нуля. В общем выбор за Вами.
    ...жалко просто карьеру терять. С двойки на семёрку, потом девьятку взял.... Интересная у меня карьера. Терять не хотелось....

  3. #3
    Морпех Аватар для Pathfinder
    Регистрация
    02.06.2006
    Адрес
    Петербург
    Возраст
    51
    Сообщений
    728

    Re: Моды Silent Hunter 3. Обсуждение и поиск.(новая тема)

    Цитата Сообщение от LMD Посмотреть сообщение
    Взято из мануала. Переводить нет особого желания, думаю и так понятно будет:
    New GWX Options
    • Added option to open the hatch between the Control Room and the Engine
    between the Control Room and the Engine?
    Они ничего не путают? Как бы то ни было, открытых люков я не заметил... Или их уже можно вручную открывать?
    Нежность воды надежней всего, что я знаю,
    Но инженеры моего тела велели мне ходить по земле. (C) БГ

  4. #4
    武士 Аватар для rod_oil
    Регистрация
    25.01.2008
    Адрес
    Камакура
    Возраст
    47
    Сообщений
    914

    Re: Моды Silent Hunter 3. Обсуждение и поиск.(новая тема)

    Цитата Сообщение от Pathfinder Посмотреть сообщение
    between the Control Room and the Engine?
    Они ничего не путают? Как бы то ни было, открытых люков я не заметил...
    Пока что открытые люки под "Волчандию" есть только на 7-м типе. 9-ку обещают "coming soon", т.е. как только, так сразу Ну и сам мод надо врубить, естественно.
    Проницательный человек отбросит семь десятых содержания и будет говорить об оставшемся. (c) Такеда Сингэн

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •