Да не за что. Вообще у Меррика вот что про 66 написано:
Т.е. для Дорнье, 66 "прописан" ещё в 37 году. И как посмотрел, переходным с 02 на 66 у "сто десятых" считают Дору, т.е. Цезарей лучше красить в 02. На "сто девятом" не знаю когда произошел переход, но на цветных Балканских фото апрель-май 41, кабины у Эмилей рлм66.The advent of all-metal aircraft in 1936 precipitated a move to RLM 01 silber (silver) for internal surfaces throughout the fuselage structure, other than for the entire cockpit area, not just the instrument panel, in RLM 66 (RAL 7019) black-grey. This is recorded in the 1937 painting schedule for the Do 17 E, which stipulates a single coat of DKH-Einschichtmetallack 432 Ton 66 (single noat lacquer 432 in tone 66) thinned with DKH-Einheitsverdunnung E 52/50, and applied as far back as Frame 7. Aft of that, a single coat of DKH- Einschichtmetallack 432 silber E 50/20 was applied.
Думаю, для БоБ всё же справедливей делать 02.