В руководстве содержится следующая информация:
Maximum texture dimensions for unique (historical) buildings like cathedrals, fortresses or other well known points of interest - 512px. A model on unique building must use one diffuse texture for a spring-summer-fall and one diffuse texture for a winter. Winter texture must have _wi suffix in its name to be automatically loaded if mission uses winter season.

Maximum texture dimensions for city blocks - 2048px. Currently all models for blocks share the same diffuse texture for a spring-summer-fall and the same diffuse texture for a winter. Additionally they have shared damage textures (with _d1 suffix) also for both kinds of seasons. #
То есть, максимальный размер текстуры для исторических зданий - 512пикс, а для городских зданий - 2048пикс. Это не опечатка? Я где-то встречал информацию, что размер текстуры для таких объектов как здания составляет как раз 512 пикс. А исторические неразрушаемые здания достаточно большие и детальные, поэтому можно предположить, что для них нужны текстуры более высокого разрешения. В "руководстве" же все наоборот. Это ошибка или так и должно быть? И если так и должно, то с чем это связано?