Цитата Сообщение от podvoxx Посмотреть сообщение
Нашел ошибку. Недооценил по неопытности волшебное слово this и добавлял убитый статик не к экземляру класса обороны, а в дефолтный список самого класса, в результате при новом респауне и создании экземпляра в списке оказывались статики убитые в чужих подмиссиях. Тернистый путь по с# открывает новые горизонты, даже нелюбимый null начал использовать

Upd. Хотя на самом деле ошибка в другом)
Там ошибка должна быть в формировании файла миссии, она возникает когда в одной миссии два актора с одинаковыми именами пытаются загрузиться.

Цитата Сообщение от ATAG_Wolf Посмотреть сообщение
Hello,

Found a couple of bugs. Maybe just in my mission, but could be everyone.


Any idea what these two errors in the online log might be?
if it is an object what object?
If it is coding in .cs file. under which headding maybe?

Issue1:
Hi! This exception runs when bomb collide with barrage balloon rope, its not critical,but should be fixed.

Цитата Сообщение от ATAG_Wolf Посмотреть сообщение
Issue2:
Bug Found with a model maybe for online play.

I get Heir.Mesh error (Not found) when loading this object for online play.

When this is loaded in a Sub misssion I get a loop error. It was happening every now and then.
But now happes 100% of time so I took out the object and all is fine.

Maybe someone else pop this object in map and see if you get Mesh error.
[Stationary]
Static68 Stationary.BMW_R71_w_MG_34 de 272377.69 200100.64 340.00
i try it both offline and online, and get no mesh error, just motorcycle loaded, can you give us log of this error?